Co s pícháním v ruce při astmatu?

Dobrý den, mám manžela ve věku 35 let, kterému bylo zjištěno astma. Užívá Budoair, Synguler a Ventolin při potížích. Pobyt u moře jeho stav zlepšil. Při kašli ho opakovaně trápí píchání v ruce. Kašel pociťuje spíše po zátěži. Dále mu byl zjištěn šelest a je pod kontrolou internisty. Co by mohlo být příčinou?

Autor: Lucie M.

Milá Lucie, astma je sice onemocnění s rozličnými příznaky, nicméně píchání v ruce s tím pravděpodobně nesouvisí. Jako jedinou možnou souvislost vidím možné dráždění nervové pleteně jdoucí do horní končetiny těsně nad hrotem pravé plíce. Plíce se při záchvatu kašle při astmatu otřásá a rozpíná, a tím může docházet ke dráždění této nervové pleteně. Souvislost je to ale spíše nepravděpodobná. Doporučil bych tedy kontaktovat Vašeho lékaře a hledat příčinu píchání v ruce jinde.

Vložit příspěvek:

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme, abyste se u nás cítili dobře, proto diskuse hlídáme a příspěvky, které jsou v rozporu s Kodexem diskutéra, mažeme.




Email